1

خرید بک لینک

امکانات وب

مشغول خوندن کتاب در باب حکمت زندگی از شوپنهاورم... به نظرم که برای بیشتر خلا هایی که دارم بهترین کتاب ممکنه..هر خطی که میخونم میگم آها دتس ایت.بیشتر حرففش اینه که با تنهایی خود تا سرحد مرگ حال کنید و از تجملات الکی فاصله بگیریم.عمل کردن بهش رو از چیزای کوچیک دارم شروع کنم

این روزا پیاده روی شده بزرگترین لذتم...میتونم ساعت ها قدم بزنم بدون خستگی..با ترکیبی از نامجو و بیلی ایلیش...سال آخره که تو این شهرم و این اخرین پاییزشه...همه جا مصه بهشته..شبا حس تنهایی میکنما اما ارزش روازس جوری هست که نخای بگی فاک ب پاییز..

باید فاز دوم رسیدن به هدفم رو شروع کنم چون که یکم شل شدم باز که از فردا به این مهم رسیدگی میشهدیگه دوست دارم مصه چی بنویسم اما ب دلیل حجم بالای دستشویی میتونم!

تو نوشتن ب پوچی هم میرسک ینی فک میکنم مسخرس اما خب دیذم منم یه ادم مسخرم خب

از.......

ما را در سایت از.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: شنبه 30 آذر 1398 ساعت: 22:58

صفحه بندی